PRAKTISCHE INFORMATIE


Waar kan ik me aanmelden voor de Run?
Inschrijven doe je hier. Voor de last-minute beslissers: je kunt je op de dag van de Run zelf ook nog inschrijven op het registratieplein van de Run (alleen pinbetalingen).

Hoe kom ik aan mijn startnummer?
Bij de registratiebalie krijg je jouw startnummer(s) en eventueel bestelde hardloopshirts. Je kunt jouw startnummer tot 10 minuten voor de start van jouw Run ophalen.

Hoe laat ben ik welkom op 25 mei?
Vanaf 9.30 uur kun je terecht op het speciale evenemententerrein.

Hoe laat begint de Run zelf? 
10:00 uur start Family Run
10:45 uur start 10 km
12:15 uur start 5 km

Welke verzorging is er onderweg?
De routes worden uitgezet met pijlborden en kilometeraanduidingen. Onderweg kom je EHBO-posten en verzorgingsposten met water en fruit tegen. Vele vrijwilligers zorgen samen met gediplomeerde verkeersregelaars en EHBO-ers voor een veilig verloop van de Amsterdam UMC Run.

Is er een garderobe?
Je tas kun je kwijt op het registratieplein. Daarvoor krijg je een bagagelabel bij het startnummer.

Wat is er nog meer te doen?
Voor en na jouw Run kun je op het evenemententerrein terecht voor muziek, foodtrucks en entertainment.

Hoe is de bereikbaarheid?
De Amsterdam UMC Run wordt gehouden bij Amsterdam UMC – Locatie AMC en is zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer, auto en de fiets. Vanaf trein- en metrostation Holendrecht sta je binnen 5 minuten op het evenemententerrein. Deelnemers en bezoekers die met de auto komen kunnen parkeren op parkeerterrein P2 (ingang West), op 200 meter van start/finish. En de fiets kun je stallen voor het USC ASC Sportcentrum. Het evenemententerrein vind je tussen parkeerterrein P4 (ingang Oost) en het USC ASC Sportcentrum.